История

Бенита ЕООД е дружество с дългогодишна история в търговията с петролни продукти. Създадена през 1992 г. компанията развива своята дейност управлявайки бензиностанции предимно в североизточна България като Варна, Добрич, Русе, Търговище, Балчик, Каварна, Дуранкулак и др. През годините тя си създаде и утвърждава репутация на коректен и лоялен партньор в доставките и продажбите на горива, както на едро, така и на дребно. Бенита ЕООД винаги е работила и работи с цел да се утвърди, като марка достойна за доверие и с ясна визия за все по-обхватно и по-пълно задоволяване изискванията на клиентите. В тази връзка и с цел повишаване удовлетвореността на потребителите през 2008 г., Бенита ЕООД представи, чрез един свой обект, а във времето и наложи във Варна и региона марката горива „РОМПЕТРОЛ“, като започна да ги предлага на всички свои обекти. Още повече, че от 2008 г. до 2015 г. по модела на франчайз партньорство фирмата разработи и утвърди шест бензиностанции под логото на РОМПЕТРОЛ. Спазвайки изискванията на Ромпетрол, като утвърдена европейска марка, франчайз бензиностанциите на Бенита ЕООД винаги са предлагали качествени горива, отговарящи на Европейските стандарти. В края на 2015 г., като следствие на конюнктурни промени на пазара, Бенита ЕООД и Ромпетрол България АД, прекратиха по взаимно съгласие франчайзинговия си договор, като независимо от това запазиха своите добри партньорски взаимоотношения. Бенита ЕООД стартира работа със своя собствен бранд запазвайки високото качество на румънските горива, високото ниво на обслужване и изключително широката гама на предлагани продукти по своите магазини по обектите.

Партньори

ПартньориПрез годините Бенита ЕООД успешно партнира с редица големи, средни и по-малки компании. През всички години горивата доставяни по обектите на Бенита ЕООД са били с ясен произход и произведени от водещи в този бранш български или чужди производители. След 2008 г. Бенита ЕООД успешно предложи и наложи на Варненския пазар горивата произведени от РОМПЕТРОЛ, още повече, че до края на 2015 г. е основен дистрибутор на дребно за Варна на тези горива, чрез четири франчайзингови бензиностанции на възлови места във града. След 2015 г. Бенита ЕООД продължава да предлага и продава на същите обекти основно качествените румънски горива. Бенита ЕООД успешно партнира , чрез дистрибутори с повечето световни и български марки за смазочни материали, като – TEXACO, PRISTA MOBIL, CASTROL ,VALVOLINE, TOTAL, , ARAL, BP VISCO, HILBER и др. и горивни добавки и автокозметика и аксесоари, като – BARDAHL, LIQUI MOLY, REDEX, NIGRIN , STP, HOLTS, CHAMPION, SONAX , GUARD и др. Наши клиенти са повече от 100 фирми опериращи във Варна и региона и залагащи основно на безкомпромисното качество на заредените горива. Сред тях са фирми, като – Планекс ООД, Юнимастър Лоджистикс Ес Си Ес ЕООД Автомотор Варна АД, Аквахит, Минибус, Виктори 13, Регент Д ЕООД, Бета Ауто ЕООД, Терминален Оператор АД, ОКВ ООД, Венци ЕООД, Агро спед ЕООД, ВаняТранспорт,Табак Логистик Груп Варна ООД, Агро Спед ЕООД, Делфис-67 ЕООД, Херда ТЛС ЕООД, Компания Насияна ООД, и много други , като неизброяването им не ги прави по-маловажни за Бенита ЕООД.

Политика

Следвайки неотменимата и категорична позиция на компанията, а именно търговската й политиката да е насочена към непрекъснато и всеобхватно отговаряне на потребностите, изискванията и стремеж за удовлетворяване на своите клиенти, осигурявайки им устойчиво качество и обслужване, в края на 2015 г. Бенита ЕООД се завърна отново към своя самостоятелен път, след прекратяване на франчайзинговите си взаимоотношения с РОМПЕТРОЛ, като марка . По този начин рестартира своята самостоятелна марка „ БЕНИТА”, с която работи успешно от 1994 г. до сега. В резултат на това, при запазено високо качество и произход на предлаганите горива и продукти, фирмата успя да отговори на ценовите изисквания на пазара във Варна и не само това , но и първа предложи качествените румънски горива на достъпни и пазарни цени.
Бенита ЕООД си поставя измерими цели като:
– осигуряване и поддържане качеството на предлаганите продукти;
– ежегодно нарастване броя на новите клиентите;
– постигане на висока информираност сред редовните и потенциални клиенти ( обратна връзка ) относно възможности за предлагани продукти и услуги гарантиращи висока корпоративна и социална отговорност;
– системно обучение и повишаване квалификацията, мотивацията и уменията на персонала;
– постоянно поддържане на програми за лоялни клиенти – карти за отстъпка, промоции и др.